Evenzu® Check-in Service

Sikkert og pålideligt

Evenzu® Check-in systemet sikrer dine deltagere hurtig og problemfri check-in på eventdagen. Deltagerne kan fortage check-in til hele dit arrangement eller til specifikke sessioner.

Evenzu® Check-in sparer dig og dine deltagere værdifuld tid og leverer real-time data til dit event personale.

Check-in oplevelsen er vigtig

En succesfuld event starter med en god oplevelse allerede ved check-in området. Et behageligt og stressfrit check-in område giver dine deltagere og dig det fornødne overskud til andre vigtige opgaver.

Evenzu® Check-in sikrer at du opnår en behagelig atmosfære i check-in området.

Vores selvbetjenings check-in systemer klarer opgaver i alle størrelse, hurtigt, pålideligt og med minimum af personale.

En enkelt Evenzu® Check-in skranke kan afhængig af navneskilt type håndtere op til 240 indtjekninger i timen.

evenzu check-in experience

Evenzu® Check-in systemet klarer det meste i check-in området, der vil dog altid være enkelte som har glemt billet eller fortrækker personlig assistance.

Helpdesk personalet har direkte adgang til registreringsdatabasen og kan hjælpe deltagerne med hvad du som arrangør finder relevant, eksempelvis ændringer i deres registrering, print af navneskilte osv.

Gør området til dit eget

Giv et godt førstehåndsindtryk med event branding. Branding er vigtigt gennem hele dit event og det begynder med check-in området.

Lad os assistere med event branding, vi designer og layouter alt merchandise, eksempelvis banner, roll-ups, kuglepenne, navneskilte og lanyards.

Summa summarum, Evenzu® Check-in service tilbyder en bred vifte af event ydelser der er med til at gøre dit event til en mindeværdigt positiv oplevelse, du kan trygt lægge det i vores hænder.

evenzu® fungerer perfekt på enhver enhed

Kontakt os for at se alle funktioner i evenzu®
evenzu virker på alle enheder